Forum www.gildiamisiaczki.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Klasy   ~   Alchemia - Podstawy
Boreasz
PostWysłany: Śro 17:22, 26 Cze 2013 
Najlepszy Miś Na Świecie


Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna


Witam wszystkich uczniów na dzisiejszej lekcji alchemii. :ugeek:
Omówimy dziś podstawowe zasady.

Alchemicy zajmują się ważeniem różnorakich eliksirów oraz zbieraniem odpowiednich roślin, które są im potrzebne do tych eliksirów.

Zacznijmy od komponentów potrzebnych do mikstury, czyli roślinek.
Do zbierania roślinek jest nam potrzebny sierp, który kupujemy od nauczyciela alchemii lub zielarstwa.
Kiedy nauczyliśmy się profesji alchemika to możemy dostrzec unoszące się nad ziemią świetliki, które krążą nad miejscem w którym rośnie jakaś roślinka. Roślinki zbieramy na każdej mapie w sposób losowy to znaczy z dostępnej puli roślinek przypisanych do danej mapy system losuje co podnieśliśmy. Czasem trzeba długo chodzić, aby udało się nam uzbierać odpowiednią liczbę interesujących nasz roślinek.
Aby móc samodzielnie zbierać roślinki należy ukończyć trzy misje szkoleniowe. Pierwszą misję dostajemy od nauczyciela zielarstwa w Wieży Jaskra na drugim piętrze. Polega ona na tym, aby pozbierać roślinki rosnące koło nauczyciela. Drugą misje dostaniemy na Starym Placu w Nezebgradzie. Zbieramy dwa rodzaje roślinek na placu. Trzecią misję dostajemy na terenie Bazy Północnej. Za bramą prowadzącą do portu trzeba skierować się w lewą stronę i pośród drzew odszukać osobę, która wyda nam ostatnią misje i znów zbieramy dwa rodzaje roślinek.
Po zaliczeniu tych trzech misji możemy już samodzielnie zbierać roślinki na mapach.

W tym miejscu zaczyna się alchemia. Jeśli nie będziemy rozwijać umiejętności ważenia mikstur to nie będziemy mogli zbierać roślin na nowych mapach.

Ważenie mikstury jest oparte o mini-grę przypominającą jednorękiego bandytę. Umieszczamy odpowiednie składniki ( roślinki + odczynniki ) w slotach i puszczamy maszynę losującą w ruch. Po losowaniu możemy jeszcze przesuwać znaczki w poszczególnych słupkach w górę i w dół, aby w linii poziomej pojawiły się wszystkie aspekty potrzebne do danej mikstury.

Aspekty to właściwości, które posiadają roślinki. Każda roślinka posiada cztery aspekty, które są potrzebne do różnych mikstur. Najłatwiej jest robić mikstury z roślin, które posiadają dwa aspekty potrzebne do danej mikstury. Dzięki temu mamy większe szanse wylosowania interesujących nas aspektów.

Zanim zaczniecie jednak ważyć wasze pierwsze Odplamiacze musicie kupić moździerz, w którym będziecie wszytko mieszać. Do tego należy dokupić ULEPSZACZE - dostępne w osobnej zakładce u nauczyciela alchemii - cztery ulepszacze moździerza sprawią, że będziecie mogli :
- przesuwać wyniki słupków 5 razy, a nie 3
- dokonać 5 korekt w jednym słupku , a nie 3
( Tutaj uwaga, bo dwa ulepszacze mają bardzo podobny opis, ale ich efekt jest inny. Pierwszy zwiększa liczbę możliwych korekt z 3 do 5 dla całej mikstury, a drugi pozwala, aby te 5 korekt było możliwe w jednym słupku.)
- możliwe będzie uzyskania mikstury z dolnego rzędu
- Istnieje 33% szansa, że w trakcie przekładania mikstury z moździerza do plecaka zostanie dodana JEDNA DODATKOWA mikstura.

Aby zainstalować ulepszać klikamy na nim prawym klawiszem, a następnie na moździerzu. Ulepszacze są instalowane na stałe i efekt działania jest stały. Jeśli uzyskacie odpowiedni poziom alchemii i będziecie musieli kupić nowy moździerz to trzeba będzie dokupić nowe ulepszacze do tego moździerza.

No dobrze wspominałem, że do mikstur potrzebne są roślinki i odczynniki. Wiecie już mniej więcej jak zbierać roślinki, ale co z odczynnikami. To proste kupujecie je u nauczyciela alchemii.

Aby uzyskać nowy poziom alchemii należy wykonać 10 mikstur na obecnym poziomie, który posiadacie. Każda taka mikstura dodaje wam 10% doświadczenia do następnego poziomu. Doświadczenie będą dawać wam mikstury, które maksymalnie są niższe o 3 poziomy niż wasz poziom alchemii.
Zgodnie z obserwacją :
- mikstura o jeden poziom niżej da wam 7,5% doświadczenia
- mikstura o dwa poziomy niżej da wam 5% doświadczenia
- mikstura o trzy poziomy niżej da wam tylko 2,5% doświadczenia

Poziomy mikstur to cyferki po lewej stronie mikstury w zakładce "Receptury" w panelu moździerza.

No dobrze, a teraz pora gotować. Zadanie od nauczyciela alchemii polega na przygotowaniu Odplamiacza. Aby go zrobić należy wstawić dwa Rozpuszczalniki, które otrzymuje się od nauczyciela w ramach nagrody za naukę alchemii. Więc wstawiamy dwa Rozpuszczalniki do dwóch slotów i puszczamy w ruch maszynę losującą. Delikatnie korygujemy wyniki, aby po prawej stronie pojawił się Odplamiacz i podnosimy go do plecaka. Robimy tak, aż będziemy mieli wymaganą liczbę Odplamiaczy.

Na tym skończymy dzisiejszą lekcje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Medi
PostWysłany: Pią 10:03, 28 Cze 2013 



Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5


Gdy osiągniemy 51 lvl alchemii, dostajemy możliwość zrobienia fajnego zadania: Najwyższa Sztuka Alchemii. Polega on na użyciu pochłaniacza na ciałach pokonanych wrogów, by przywołać ich wiązki energii. Następnie niszczymy te iskry, by naładować flaszki z zawiesiną iryzatora. Potrzebujemy energii z iskier 24 demonów, 24 nieumarłych, 24 zwierząt i 24 istot magicznych. Iskry do ładowania flaszek uzyskujemy z mobów na co najmniej 46 lvlu.
demony- wyspa zmroku
zwierzęta- kraby z pogranicza
nieumarli- błędna wyspa
istoty magiczne- żywiołaki z wyspy żywiołów
Po wykonaniu zadania wracamy do nauczyciela alchemii, by otrzymać flaszkę chromatytu. Uzyskane flaszki i chromatyt ważymy w moździerzu by uzyskać koncentrat amalgamatu. Otrzymujemy go od 0 do 4 sztuk w zależności od naszego szczęścia i umiejętności. Z każdego koncentratu uzyskujemy 3 szt amalgamatu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.gildiamisiaczki.fora.pl Strona Główna  ~  Klasy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach